tisdag 7 maj 2013

Söta eller sura


Till stor och liten, undra om de blir sura...


Frågan är om mina ungar blir söta eller sura i dessa Bobo Choses-kläder. Jag hoppas på söta och helst inte sura, tycker nämligen vi har för mycket sura miner nu för tiden ändå (3-årstrots och en 1-årng som utmanar). Oavsett tycker jag kläderna är helt bedårande. Både söta och tuffa på samma gång. Och ni skulle känna kvalitén, som gjord för sommarplagg. Alldeles mjuk ekologisk bomull som garanterat kommer svalka skönt varma dagar. Idag hade vi en varm dag så för en stund var jag sugen på att testa kläderna. Men sen kom nåt annat emellan och som vanligt slutade det med att Lilly gick i bara trosorna här inne. Det är tydligen det allra bästa för tillfället.

Bobo Choses är ett märke som jag inte köpt tidigare, men direkt när jag fingrade på tyget hade jag svårt att låta bli. Ni hittar det bland annat hos Oii barnkläder, men enligt Oii finns det inte så värst mycket kvar tyvärr. Och påfyllning finns det inte heller.

Alltså verkar det sålt som smör. Jag förstår varför.

På tal om citroner, ni missar väl inte den söta filmen "Små citroner gula" på bio nu.


 Storasyster i heldress i mjukaste denim. Lillebror i randiga brallor.

5 kommentarer:

  1. De kommer bli ljuvliga båda två

    SvaraRadera
  2. Men, vilka härliga plagg!
    Skall bli roligt att se dom på:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan vi nog ordna, nu är det bara värmen vi väntar på :)

      Radera
  3. Jösses så fina!! Alldeles lagom stilrena och färgglada! Kram

    SvaraRadera