måndag 19 november 2012

Instagram på bloggen

Man kan knappt tro det men vi finns här fast vi syns inte så ofta nu för tiden. För att ni inte ska tro att vi sitter och rullar tummarna har jag gjort så att ni kan kika på bilderna från Instagram här på bloggen. De rullar i ett bildspel i högerkanten. Gillar ni det?

Varje gång en sida på bloggen laddas om startar bildspelet om från början. Instagram-bilderna visas med den nyaste bilden först och sedan rullar det bakåt i tiden. Om ni klickar på någon av bilderna kan ni också läsa texten till den. Om ni följer oss där får ni hänga med på ett hörn i vår vardag. Ett bevis på det kommer här.


Det bjuds på små skymtar från vårt hem.



 Det bjuds på små bilder av mina barn och mig i vår vardag.



 Vi bjuder på bilder från lek i vår vardag.



Det bjuds på fika, mat och matlagning.

8 kommentarer:

  1. Du har så fina bilder på Instagram - lagom blandning av allt :-)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Tjusigt med litet IG-bildspel. :) Och mig behöver du inte övertyga om att det händer grejer, jag ser ju det på IG varje dag. Ha en fin tisdag! //Petra

    SvaraRadera
  3. Hej

    Dom där söta tometröjorna och mössorna din mamma har stickat.
    Du säljer möjligtvis inte någon? Jag bara älskar dem och skulle så gärna vilja ha en.

    Du kan väl svara här eller maila mig på jeffan10@hotmail.com

    Jätte fin blogg har du och väldigt fina bilder=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jennifer!
      Vad glad jag blir :)
      Du har mail i din inkorg.

      Radera
  4. Vilken kul funktion! Och vilka härliga bilder! Är själv inte så aktiv på instagram men ska nog försöka ändra på det. Ofta säger ju en bild mer än tusen ord. ;)

    SvaraRadera
  5. Fint hem, underbara barn, smaskig mat och roligt har ni också! :-)

    Men tjohej vad fin du var (är ju fin nu också självklart) på bilden som 16-åring!

    Vill också ha fint hem, har underbara barn, vill ha smaskigare mat på veckorna då maken är borta men roligt har vi också ;-)

    Hihi.. vilken konstigt skriven kommentar men det bjuder jag på den här tiden på dygnet.

    Hoppas ni mår bra hela familjen!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder, blev ju nästan sugen på att börja instagram ´a:)

    SvaraRadera
  7. Jag saknar dig här på bloggen!
    Kram

    SvaraRadera