fredag 6 januari 2012

Att välja sovrum 2011

Mitt val bland 2011 års finaste sovrum. (Bild: www.desiretoinspire.net)


Desire to Inspire kan man verkligen bli inspirerad. De två senaste inläggen har handlat om 2011 års finaste sovrum. Du kan se alla sovrum här och här.

Även om jag gillar orange men kanske inte just i ett sovrum hade jag trots det valt detta sovrum som med sin enkelhet och renhet föll mig i smaken. Att bara öppna fönsterpartierna sådär och förhoppningsvis ha lite havsutsikt också gör ju inte valet svårare. Vilket väljer du?

3 kommentarer:

  1. Havsutsikt och altan är ju outstanding, men jag är inte helt överrens med det strama rummet för övrigt. Gillar inte futonlåga sängar. Däremot det svarta sovrummet och ev det gråa som kom efter är min stil. Jag vill gärna ha mörkt i sovrummet. Men som sagt var, ett svalt, ljust, skandinaviskt, avskalat med havsutsikt säger jag inte nej till.

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt så. Emmas event. Jag är lika svag för Ranelid som hon är, men när hon släppte bilj var jag på resande fot. När hon släppte reservlistan igen, kände jag - nej för läskigt. Jag har ingen att åka med. Jag tror inte att det är så många som kommer från Stockholm. Dessutom tror jag att de flesta har haft mer och längre kontakt med henne och varandra än vad jag har. Men så chansade jag med en annars så väldigt busy väninna och hon kunde mer än gärna tänka sig en helg i Malmö med migoch Ranelid. Så nu hoppas jag bara att Emma kan fixa två biljetter. Och kanske har jag en galen liten överraskning till henne. Får använda den som muta till henne. Nej, det är inte hotline till Ewa i Walla. Men näst efter Ranelid - vilken man brukar hon tala varmt om? Klura på den du.

    SvaraRadera
  3. Ja Gud tänk att vakna upp i de sovrummet! :)

    SvaraRadera