måndag 9 januari 2012

Att drömma om Ella Fitzgerald

Kudde med Ella Fitzgerald från Oddbirds.


Att ha Ella Fitzgerald i soffan vore en dröm. Hon är stor och maffig med sina 90 cm x 60 cm. Färgställningen på framsidan är från petrol till mint och baksidan är svart. Oj vad den skulle passa mitt gröna tyg i vardagsrummet. En tolvhundrakronorskudde är nog väl galet för en vällingfamilj dock. Men underbar i färgerna är den. Kudden finns för den intresserade i butiken Butiken till vilken man kan maila sin beställning. 

4 kommentarer:

  1. Jobbigt det där när man kärat ner sig i en pryl men aningens för hög prislapp. Snygg var den allt!

    kram.

    SvaraRadera
  2. Japp - snyg fast blir förstörd ... här väntar vi några år med dyrare kuddar.

    SvaraRadera
  3. Jo jag har två nu. Hade blogspot först men ville kunna blogga från mobilen så då starta jag wordpress. Men tycker blogspot är enklare så jag går tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Coola! Addera rätt jazzskiva och ta bort vällingen så blir det kalas :D Det lät fint att bli ompysslade av föräldrarna. Det kommande året ska jag se till att hälsa på mina oftare. Kram

    SvaraRadera