torsdag 17 november 2011

Att vänta på något vardagsfint

Klänningen Soulmate i mörkgrått från House of Lola.


Som jag har väntat på denna fina klänning. Sådär lagom fin vardagsklänning. Sen dagen då jag såg denDarling Things har jag gått och väntat. Och det verkar vara fler än jag och Ylva som gillar den, den har nämligen varit restad sen jag lade beställningen. Idag fick jag äntligen ett leveransbesked att den kommer skickas till mig inom några dagar. Tack Ylva för att du förmedlade kontakten till säljaren för House of Lola.

7 kommentarer:

  1. Så fin! :) Och vilken skön känsla när man får det där leveransbeskedet efter att ha längtat så länge. :)

    Trevlig helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så fin - kul för dig att få hem den snart.

    Ditt inlägg om gardinerna ska läggas på minnet och kommas ihåg till framöver. Kan bli aktuellt att sy till SysterYster snart. Fast det såg lite avancerat ut. tack för steg-för-steg beskrivning.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Vardagsfin är trevligt att känna sig, Fin klänning!

    SvaraRadera
  4. Så roligt! Dundersnygg är den.

    SvaraRadera
  5. Urläcker!

    Tack för kommentaren om vår vägg! Jag är supernöjd!

    SvaraRadera
  6. Vad fin, en sån skulle jag också kunna tänka mig! Älskar att mysa runt i klänningar.

    SvaraRadera
  7. Jag älskar min, den satt perfekt! Har den typ varje dag nu : )

    SvaraRadera