måndag 21 november 2011

Att tappa andan




Vilken är din favorit bland Perfect Petzzz valpar? (Bilder: www.perfectpetzzz.com)
 

Det är nästan så man tappar andan när man ser dessa varelser i verkligheten. Och medan du tappar andan andas istället valpen. De ligger sött och sover på en hundbädd och man ser hur magen fridfullt höjer och sänker sig. Det är så rogivande att titta på dom. Jag är egentligen ingen "hund"-människa men de här bedårande valparna kan jag inte motstå. Visst har jag tur som har en dotter som är väldigt intresserad av djur. Och visst är det tur att julen är nära. Och visst är det dags att vi börjar tipsa varandra som fina julklappar; det är ju trots allt snart advent fast att det inte märks när man tittar ut. Minns ni hur fint vi hade det förra advent? Om inte kan ni titta här.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina små valpisar! Det är lite svårare att komma undan med sånt när man inte ha barn, men varför inte :D

    Jo, det var den tröjan jag lappade! Jag har gillat den så mkt för den är så tunn men ändå varm och mjuk. Kanon att kunna fixa :D

    Ha en fin start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh gud så söta! Undrar om lillan skulle vilja ha en sån...?!

    SvaraRadera