måndag 24 juni 2013

Blågult


Blågult. (sverigemössa från sportaffär, klänning shampoodle, piké Benetton, 3/4 jeans Polarn & Pyret)


Förra året satt denna lilla sverigemössa på storasysters huvud, i år sitter den på lillebrors. Det är så roligt att se Valter i samma kläder som Lilly tycker jag, vet inte riktigt varför egentligen. Det är väl svart på vitt att han växer, och lite roligt att få använda söta saker igen.

Såhär såg det ut med mössan förra året. Glasspinnen får dock vänta ett år till för lillkillen. Allt ska han väl inte göra ett år tidigare än storasyster.

Bilderna är från Sveriges nationaldag då vi även firade barnens morfar.

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för kommentar på min blogg idag.
    Roligt att ha hittat hit.
    Söta, söta barn med väldigt fina namn, tycker jag.
    Varma hälsningar från Annika i Washington DC

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, vad kul att du kikade in här!
      Roligt att du gillade barnens namn. Gubb- och tantnamn som jag brukar säga skämtsamt :)

      Kram LInda

      Radera
  2. Så roligt att plocka fram fina saker och kläder igen och återanvända. Jag tycker det är så mysigt att få plocka fram våra bebissaker till den lilla kusinen.

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det roligt när småsyskonet har den störres kläder på sig. Men som du säger, vet egentligen inte riktigt varför. Det bara är det. :)

    SvaraRadera