onsdag 15 maj 2013

Titt-ut typ


Hej och titt-ut, typ. (Mössa Frithop Åre)

Vi kikar in för att säga hej typ. Jag säger hej och Lilly säger titt-ut. Dagarna går i ett och tiden vid datorn och bloggen hinns inte riktigt med. Det känns som jag säger detta varje inlägg, eller så tänker jag det bara. Från och med nu kommer jag inte säga det mer. Bilderna är inte dagsfärska men så kommer det vara. Och ni som följer på Instagram har redan sett bilderna. Japp. Så är det.

Titt-ut på er så ses vi en annan dag igen för jag har nåt spännande att berätta. Kanske imorgon. Förhoppningsvis.

4 kommentarer:

  1. Du behöver absolut inte be om ursäkt.Ta först hand om dina små söta barn och din lilla familj innan du bekymrar dig om oss. Vi finns här. Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju för rar, helt underbar!
      Kram !!

      Radera
  2. Jag som inte har Instagram blir lika glad ändå. Och man behöver inte alltid ha det news of the day. Jag tycker det du bjuder på är trevligt.
    Kram

    SvaraRadera