onsdag 24 april 2013

Cykelställ från Byarums bruk



Cykelställ Parkas från Byarums Bruk. (bild: www.byarumsbruk.se)



Ikväll gick jag ut i trädgården när barnen hade somnat, vårstädade och vårfixade i vårregnet. Med regnkläder, gummistövlar, arbetshandskar, mössa och sydvästen mådde jag bara gott av att vara ute i friska luften. Både knoppen och kroppen piggnar till av trädgårdsarbete. Flyttade även ut några cyklar och upptäckte att cykelparken vuxit. Innan har det bara varit min cykel men nu har även maken en, och barnen är ju snart där också även om Lilly fortfarande bara kör trehjuling och sparkcykel. Detta med cyklarna fick mig att tänka på att vi behöver ett cykelställ. Ordning och reda med parkeringen skulle jag önska. Googlade och hittade en riktig fining till cykelställ. Gillar ni? Jag gillar.






bild: www.byarumsbruk.se)

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen!! Dessa skulle jag kunna tänka mig!!! Stor kram!!

    SvaraRadera