måndag 10 december 2012

Ferm Living i barnrummen

Kanske blir flickerummet i dessa toner. (Bild lånad från http://blog.ferm-living.com/)

Jag funderar över hur de nya barnrummen ska se ut. Lilly ska få ett nytt tjejrum och Valter ska ta över Lillys nuvarande rum som ska göras lite grabbigare. Lilly har egentligen haft ett ganska könsneutralt rum men jag vill ändå förändra lite; byta de röda detaljerna till någon annan färg bl.a. Jag vill ju att det liksom ska bli Valters rum, inte bara något han får ta efter. Så är det ju för oss vuxna också; när man flyttar vill man sätta sin prägel på boendet genom bland annat färg och tapeter.

Jag har fastnat för Ferm Livings härliga toner. Kanske kommer Lillys rum får vara i lite dämpade toner som ovan. Vitt, grått, grönt och rosa. Utbudet hos Ferm Living är ganska stort. Trevlig men svårt. 

4 kommentarer:

  1. Fermliving har SÅ mycket fint! Jag spånar också på hur det ska se ut i Eliahs rum, vi får tipsa varandra:)

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen Ferm Living, fina färger! Angenämt problem att välja men ack så roligt! Blir säkert jättefint!

    SvaraRadera
  3. Är helt övertygad om att det kommer att bli hur fint som helst. Du kan det där med att inreda Linda. :)

    Lite spännande att 50-talet är tillbaka även i barninredning. :)

    Sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera