söndag 4 november 2012

Kvinnlig pojkfrisyr kanske

Kvinnlig pojkfrisyr, eller vad kallar ni den? (Bild från Zaras nyhetsutskick)


Om jag skulle få för mig att klippa mig kort ingen skulle jag vilja ha det såhär. Liksom långa längder men ändå en kort frisyr. Jag hade kort hår en period i tonåren och trivdes då, men sen har jag mestadels ändå haft halvlånga frisyrer. Att klippa av håret igen har jag egentligen inte funderat över förrän jag fick denna bilden i Zaras nyhetsutskick. Nu blev jag helt plötsligt jättesugen. Jo någon gång. Och nu har jag bilden sparad ifall jag skulle få för mig att göra det framöver.

8 kommentarer:

  1. På rätt person är det oerhört attraktivt. Jag är tyvärr inte rätt person. Jag skulle definitivt klippa mig i ngt liknande om jag trodde det skulle passa mig

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt, jag skulle nog inte riktigt klä i det, men på vissa personer är det så fint så!

    Ha en fin söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Såg också den frisyren från Zara och tänkte: SÅ SNYGGT!! Riktigt snyggt! Men, då måste man ha markerade käkben =) Så till rätt person är den kalas!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Jag är också en som byter frisyr lite då och då. Har som tur är ett hår som växer snabbt. Så för en tid sen hade jag den fina frisyren. Åh, vad jag gillar kort hår. Men nu är håret på väg mot nya längder igen.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  5. Supersnygg frisyr!!! Det påminner mig om att jag verkligen hade behövt klippa mig. Kram

    SvaraRadera
  6. Mkt snyggt! Jag har precis klippt av mig mitt. Fast inte så kort. För feg för det, har aldrig haft kort. Men till axlarna blev det. Hade en bra bit ner på ryggen innan. :)

    SvaraRadera
  7. Väldigt snyggt tycker jag! Jag brukar pendla mellan pagevarianter och kort. För det funkar bäst på mitt hår nuförtiden. Just nu är det page som gäller...typ... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Snyggt!

    By the way så är kappan på bilden på väg hem till mig. :) Kunde inte låta bli att köpa den efter jag gjorde ett inlägg om den här om dagen.

    Kram Linda

    SvaraRadera