onsdag 7 december 2011

Att vara salig




Dagens leverans; Pomp De Lux och Darling Tings.
 

Gissa om det var en salig moder som öppnade leveransen från Pomp De Lux. Såhär många klädesplagg har jag nog aldrig någonsin köpt på en gång innan. Lilly ville vara med och titta på vartenda plagg. Hon lät dessutom precis som jag: Ååååå, Ooooo, Fiiiiiin, Titta! Maken stod några meter bort och var bekymrad över att Lilly lät i stort sett som jag. "Lär henne inte att bli lycklig över sånt där" var hans kommentar. Klok make jag har.

Den uppmärksamme lägger kanske också märke till den fina duken. Duken som jag skrev om i februari,  och inte kunnat sluta tänkta på sedan dess, har nu äntligen hamnat på mitt bord. Darling Things hade ju 20 % rabatt för någon vecka sedan och då passade jag på att köpa en tidig julklapp till hemmet. Tack Ylva för den fina leveransen! Ni ska få se en helbild en annan dag framöver.

4 kommentarer:

  1. Åh gud, jag tycker bara lapparna ser fina ut, haha =)

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Tack för kommentaren. Nu har jag en blogg till att följa :)
    Jag har beställt från "Blogg till bok" och jag hoppas att det ska bli bra. Lovar lägga ut bild och omdöme när jag får den. Ska komma runt den 9/12... Kom på när jag ville sluta att det skulle vara roligt att ha sin "dagbok" att läsa i nu och i framtiden...Tittar in här mer en annan dag.

    SvaraRadera
  3. Åh jag älskar Pompdelux, förstår att du blev nöjd:)

    SvaraRadera
  4. Fick också hem ett stort paket häromdagen :) Huuur mycket fint som helst!

    Kram

    SvaraRadera