lördag 31 december 2011

Att önska gott nytt år




(Bild: lånad från nätet)


Jag önskar att ni alla får en fin afton och en riktigt bra start på det nya året! Vi ska fira tillsammans med vänner. Fyra par med tillhörande barn; tre barn, en pytteliten bebis, och två krabater i magarna. Maten har vi delat upp så varje familj fixar var sin rätt. Ska bli spännande att faktiskt inte veta menyn innan. Därför ska jag inte här och nu avslöja vad vi har gjort till förrätt, men att det är ett bloggtips jag gått på kan jag ju avslöja. Men okey, en av dom här... Jag är själv nyfiken på smakerna. Och värdinnan har förberett med rislyktor istället för raketer, det gillar jag.

Gott slut och gott nytt år!
Kram Linda

16 kommentarer:

  1. Gott nytt år till dig du fina! Hoppas ni får en bra kväll och så "ses" vi igen 2012. All lycka.
    KRAM.

    SvaraRadera
  2. Åhhh, låter som att ni kommer att få en toppenkväll!!!


    Mååååååååånga nyårskramizar från aka

    SvaraRadera
  3. Åh... Gott Nytt År, rara Linda och tack för alla fina kommentarer hos mig. Så bra att fördela matlagningen så här, det blir inte lika jobbigt då.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt år till dig och din familj!!! Nästa år kommer att bli ett fantastiskt år!!!! Kram o ha en fin nyårsafton!!!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni fick en jättefin dag och kväll igår :) Och att 2012 blir riktigt bra! Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas att ni fick ett riktigt fint firande.
    God fortsättning.

    SvaraRadera
  8. Önskar dig ett fantastiskt 2012! Kram Sofie

    SvaraRadera
  9. Hej,
    Fick tidigare en kommentar på min egen blogg från en "Linda". Tyvärr funkade det inte att klicka sig vidare till någon blogg, men denna Linda sa sig ha hittat till mig från Carolinas blogg och jag hittade en kommentar från dig hos henne.

    Kram E

    SvaraRadera
  10. Hej igen,
    Mitt detektivarbete fortlöper med andra ord. Men jag fick i alla fall ytterligare en fin blogg att lägga till favoriterna efter mitt besök här.
    God fortsättning på det nya året!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni fick en fin nyårskväll, det lät så trevligt alltihop :) Vi struntade också i raketer och tände ist de fina kinalyktorna!

    Kram & god fortsättning :)

    SvaraRadera
  12. Gott nytt år! Ni har ju nått underbart att se fram emot detta år..

    Kram
    Moa

    SvaraRadera