tisdag 14 juni 2011

Liten bebis, stor mage

Stor mage behöver lugn och energi, här med jordgubbar och magasin.
Det är något speciellt att träffa nyfödda bebisar och gravida vänner efter att man själv fått barn. I veckan har jag träffat både en liten bebis och en stor mage. Den stora magen ska leverera på torsdag om det blir enligt beräknat förlossningsdatum. De där allra sista dagarna innan förlossningen måste man ju se till att vara utvilad och ha välfylld energibank. Till min vän tog jag med mig ett fång rosor, nya Amelia Baby och jordgubbar. Med detta borde hon få både lite energi och lite lugn. Nu väntar jag med spänning på att denna lilla bebis ska komma till världen.

3 kommentarer:

  1. Den där magen känner jag igen!

    SvaraRadera
  2. Va roligt hoppas att allt går bra för din vännina.Gulligt av dig att köpa lite lugnande saker till henne :) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken söt vän du är som tar med lite saker till henne! Hoppas allt är bra med dig! Är alldeles för dålig på att besöka andras bloggar OCH kommentera. Är inne och läser, men hastar vidare. Har för många på blogglistan antar jag... Såg dig inne på Facebook förresten, du hade kommenterat hos Jollyroom och jag kände igen din profilbild! :)

    KRAM!

    SvaraRadera