fredag 25 mars 2011

Skepp å hoj

Långärmad blåvit-randig trikåtröja, rödvit-randig t-shirt och matchande strumpor från Boomerang.
Även en mamma kan ju behöva unna sig lite fint på vårkanten. Så igår när maken kom hem efter tre dagars tjänsteresa smet jag till Boomerang-butiken. Det är så skönt att få en stund för sig själv när man haft full uppmärksamhet på Lilly ensam i tre dygn. Randigt ger mig vårkänslor. Idag har både jag och Lilly klätt sig i lite "skepp å hoj"-stil.
Lilly i cardigan från Polarn & Pyret.
Fin-fina babyskor som Lilly fick av sin kompis William när hon föddes. Väskan som jag fick i krystpresent är det inte bara jag som gillar, den är god att bita på också tycker Lilly.
Ska den lilla vara fin om fötterna får väl även den stora se till att vara detsamma :)

1 kommentar:

  1. Åh vilka snygga plagg...har själv provat den vita med blå ränder (så fin), men den är för kort:(...jag är ju sååå lång;).Trevlig helg! Hoppas ni kan njuta av solen på nya altanen:).
    //Sanna

    SvaraRadera