tisdag 1 mars 2011

Flera hundra kvadratmeter inspiration

En av alla de fina miljöerna på Tyghuset i Taberg.
Idag var jag på Tyghuset i Taberg och skulle hämta taklampan till Lillys rum. Men tyvärr hade det blivit något fel med leveransen så lampan hade inte kommit. I väntan på att lunchrasten skulle vara slut hos leverantören så att Tyghuset kunde komma i kontakt med dom gick jag om kring och fördrev tjugo minuter med att fotografera lite gran. Här får ni några inspirationsbilder från deras fantastiska lokaler som är i ett gammalt fakrikshus. Största tyg- och inredningsbutik jag känner till. Flera hundra kvadratmeter inspiration. Och flera hundra, ja kanske tusen, rullar tyg.

5 kommentarer:

  1. OJ! Ja, det var då verkligen massor av inspiration! Vilken härlig butik! :)

    SvaraRadera
  2. Det var en helmysig stoor butik du besökt!
    Vilken inspiration man kan hämta där, härligt.
    Fina bilder du tagit:)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. http://pinkfriday.blogg.se/2011/february/utkast-feb-10-2011.html

    Mer inspiration till ett flickrum som jag hittade innan. Man kan nog ta några ideér till ett pojkrum också. Jag gillade molnen ovanför tavellisterna. Och en sån "tallrikshylla" är också fin att ha böcker i.

    Nu ska jag försöka komma i säng hihi. Kram

    SvaraRadera
  4. SV: @Ninni
    Molnen var ju jättehärliga! En sån där tallriks hylla har jag tänkt mig på Lilly s rum men vet inte var man kan köpa dom nu för tiden... Det blir nog till att ge si ut på loppis. Tack för länken!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken butik! Måste absolut åka dit när jag har vägarna förbi. Kram Sofie

    SvaraRadera