onsdag 2 mars 2011

Mula eller Helge

Leksaken Mula från det blågula varuhuset. (Bild: www.ikea.se)

 
Vad är det med Ikea som gör att man inte kan gå dit utan att handla något? Idag fick Lilly en sådan här leksak. De finns på Öppna förskolan och jag märkte sist när vi var där att hon gillade att pilla på den. Hon är väldigt pillig av sig lilla damen. Pilly Lilly kallar vi henne ibland. Nedan kan du se om reprisen av Halv åtta hos mig eller leksaken som vinner hennes uppmärksamhet. Helge eller Mula?


4 kommentarer:

  1. Naaaaw! Så go!
    Men mer än 100 följare var det väl? Inte mer än 100 sidvisningar (min familj o mina vänner är inne fleeera ggr om dagen hehe? För då har jag gjort fel :).
    Tack igen söta du med oerhört söt tös!!!

    SvaraRadera
  2. SV: @Jennifer
    Följare var det ja, helt rätt.
    Gulligt att du skrev söt tös, det kan man läsa baklänges och det blir samma sak :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Mula gör verkligen succé! :)

    Jo, vårt kommer också ta slut innan bebisen är ute. Har bakat i flera omgångar, men min sambo är EXPERT på att äta upp mina kakor. Vanligtvis äter han inte kakor eftersom han är nötallergiker, men eftersom han vet att jag bakar utan nötter så slinker det allt ner några extra bitar...

    Kram Dessi

    SvaraRadera