fredag 4 oktober 2013

Största kanelbullarna

Fiket med största kanelbullarna.


Att det är kanelbullens dag idag har väl knappt undgått någon. I alla fall inte om man kikat på Instagram, där har vi skådat nybakade bullar hela dagen. Hemma hos oss blev det inget bakat tyvärr och eftersom Valter inte kollar Instagram tog jag med honom till ett fik istället. Visserligen bjöd min mamma på bullar redan på förmiddagen, då Lilly blev hämtad över helgen av mormor och morfar. Men för att tydliggöra för Valter att det verkligen var kanelbullens dag gick vi till fiket med de största kanelbullarna. På väggen i alla fall.


Först en promenad. Sen en bulle.




 "Det är inte jag som klottrat, jag lovar, jag fick bara spring i benen av bullen."



Visst är de lite syskonlika ibland. Här kan ni se bilder på Lilly i samma väst. 
(Tröja I dig Denim, jeans  I Dig Denim, skor Bobux, väst Polarn o Pyret, mössa Polarn o Pyret)

2 kommentarer:

  1. AWWW vilken söt dockunge:)

    Kom hälsa på mig på bloggen snart igen:)

    Ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag så gärna! Tyvärr räcker inte min tid till att läsa bloggar nu för tiden. Men jag följer nu dig på Instagram, där hänger jag lite oftare :)

      KRam Linda

      Radera