måndag 20 maj 2013

Vi diggar denim

 Våra första I dig denim.



Från årsskiftet och några månader framåt har jag nästan fått smygfotografera Lilly. Det handlar nog inte om att hon inte vill vara med på bild utan snarare att jag ta för många kort. Då har hon satt upp handen som ett stopptecken och sagt "Ta inte du mer bilder på mig mamma". Men de senaste veckorna har det ändrat sig. Helt. Nu kan jag till och med be henne att "ställd dig så" eller "sätt dig där", "vänd dig om", "håll upp armarna". Inte alls naturliga bilder men oj så kul det är. Hon gillar det, jag gillar det. Vi har kul tillsammans.

Vi tog några bilder tillsammans häromdagen, i hennes första I dig denim. Eller det blev faktiskt två par för de var rea med sjuttio procent. Då kändes det liksom dumt att inte köpa två när dessa till och med blev billigare än jeans på kedjorna. Vi fullkomligt älskar dom. Modellen heter Alabama och de och fler modeller finns hos Oii barnkläder att kika på.



Wild girls t-shirt från Zara.

5 kommentarer:

  1. Vilka fynd du gor! Var det online eller nan bra butik i Jonkoping?

    SvaraRadera
  2. Min 2.5 åring gör likadant. Håller händerna för ansiktet, och säger "inte mer mamma". Märkligt :)

    Jeansen är superbra, vi har dem med :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Kull att ni gillar vår modell Alabama...och tack för fint inlägg!
    VH
    Hanna/I Dig Denim

    SvaraRadera
  4. Vilka tjusiga bilder!

    trevlig helg,
    I dig denim

    SvaraRadera