måndag 17 september 2012

Strålande måndag


Genom solstrålarna till lekparken.


Morgonen började grå men vad gjorde väl det när Rut kom till oss. Som jag har längtat. Idag kom det två stycken Rut. Nästa gång kommer det bara en. Men varannan vecka kommer hon. Hem till oss. Det ska bli så skönt att slippa trängas med dammråttorna när man är hemma på veckorna. Nu kan vi istället bygga mera lego, måla med mer fingerfärg och göra ännu mer trolldeg. På hemväg från förskolan tittade solen fram. Lika skinande som hemma. Men vi gick till lekparken denna eftermiddag.

4 kommentarer:

  1. På onsdag kommer mina Rut. Hade medan jag pluggade, men under tiden jag gick arbetslös fanns det inte riktigt belägg för det. Men nu äntligen.

    SvaraRadera
  2. Trolldeg hade jag nästan glömt bort:) Underbara bilder! kram Nilla

    SvaraRadera
  3. go morgon tisdag :D

    Mattan är verkligen jättefin, bara är så kär ända nackdelen då ska vara att det som sagt är ull i den, men den ska tydligen vara behandlat på ett sätt så den inte avsöndras eller släpper som dom gamla mattorna ....

    ÅÅÅ det måste vara helt underbart med Rut, har funderat på införskaffa för att släppa tyngden i vardagen lite...

    kram å ha en strålande vecka

    SvaraRadera