måndag 2 juli 2012

Regnsbågsfärger på Instagram



Valter ligger på golvet och pratar med sin lilla käpp-häst som är fäst i fåtöljen ovanför honom.


Inte förrän nu har jag skaffat Instagram men nu finns jag där. Jag har inte funderat på än hur aktiv jag kommer vara där, det får tiden utvisa. Men vill du så är du välkommen att följa mig. Även där heter jag AlltOchEllerInget. Vad heter du?

Första inlägget på Instagram är en bild på dagens matchande Valter och lilla käpp-hästen, båda i regnbågsfärger. Käpp-hästen fick han av sina kill-kusiner igår och dressen är en födelsepresent från en kompis. Det blev så fint ihop. Både mor och son blev glada. Som synes.


Dressen är från danska Molo och heter Freddy Rainbow Stripe.

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! :-)

    SvaraRadera
  2. Kul! Då ska jag lägga till dig där, jag heter marienew! :)

    SvaraRadera
  3. Ha, då var jag inte sist, bestämde mig för att ge det en chans och installerade appen igår. :) Jag har en privat profil (dvs inte kopplad till mitt företag Kanel & Cayenne) som du gärna får följa, vet dock inte heller hur aktiv jag kommer vara. nellierolf heter jag i alla fall. Kram /Nellie

    SvaraRadera
  4. Men det var det sötaste idag!!!

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  5. Underbar bild & underbar dress:) ÅH den vill jag också ha till vår lilla Eliah:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Instagram är fantastiskt roligt!! precis ansökt om att få hänga med er där :)

    SvaraRadera
  7. Helt underbart!! :-D

    Jag heter noanelia och har börjat följa dig om du godkänner förstås ;-)

    Kram!

    SvaraRadera