onsdag 11 juli 2012

Urladdat i djurparken



Dagens första djurbild.


Idag åkte vi till Borås djurpark. Ett spontanbesök som bestämdes igår kväll. Jag satte kamerabatteriet på laddning över natten och trodde jag åkte fulladdad. Dessvärre var det helt urladdat när jag skulle ta första kortet. Glapp i laddaren eller nåt. Tack och lov för att man nästan alltid bär runt på sin mobil nu för tiden. Och för att det faktiskt blir helt okey minnesbilder med den också. För visst vill man föreviga de tillfällena när ens barn skiner upp som solen.

Ni som följer mig via Instagram har ju redan fått se dagen i bilder. Jag känner att Instagram får lite mer fokus än bloggen för tillfället. Kanske nyhetens behag eller kanske för att det går så snabbt att göra ett kort inlägg där. Till slut hittar jag nog balans mellan detta också.

3 kommentarer:

  1. Hur lyckas du ta så fina bilder på såpbubblorna. Det kanske är lättare när de kommer så många som de gör med maskinen. Annars tycker jag det är svårt att få till det bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Ja hurra för instagram. Tillbringar mesta tiden där numera jag också...

    SvaraRadera
  3. Jag vill önska dig och din kanon fina blogg en trevlig sommar. Jag vet att det är en vecka kvar till min semester men vill ända springa in och önska dig en glad sommar.
    Det blir ju lite glesare mellan kommentarerna, men vill medd att jag lovar att komma tillbaka efter ledigheten.
    KÄRLEK till dig!!!

    SvaraRadera