måndag 30 april 2012

Tack för fina Lillebrors-hälsningar

Lillebror sussar i sin underbara korg.


Vill bara kika in och tacka för era fina hälsningar! Jag har försökt besöka de flesta av er med egna bloggar för att tacka men tiden har inte riktigt räckt till på slutet. Dagarna går mest åt till Lillebror, storasyster, mat och sömn. Sedan stupar jag i säng vid niotiden på kvällen för att orka natten. Oj vad det känns längesedan man var i bebisbubblan även om det egentligen bara är ett år och tio månader sedan.

Jag gissar att det kommer vara lite låg aktivitet här på bloggen en tid framöver. Jag hinner tyvärr inte läsa allt intressant ni skriver om heller. Men tänk vad mycket fint jag har att läsa igen den dagen jag hinner. Sköt om er, så ses vi kanske med små korta inlägg framöver.


29 kommentarer:

  1. Åh vilken sötnos! Ett stort grattis till er och njut!!! kram

    SvaraRadera
  2. Jag har missat att lillebror har anlänt...
    Många grattishälsningar till hela familjen!!
    Hoppas att du mår bra och får sova lite grand:)

    Kramar från Helena

    SvaraRadera
  3. Sötaste lillebror! Njut av din fina lilla familj och ha en trevlig Valborg! KRAMAR! Anna

    SvaraRadera
  4. Galet vad man kan vara söt! Mmmmmm. Mys i massor!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så söt han är lillemannen!
    Passa på och ha det mysigt nu! Tiden går ju så himla fort!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Linda: Sioos produkter är nog de som håller och skyddar träet längst. Det är något dyrare produkter (två produkter behövs för en behandling som görs i två omgångar) och man ska veta om att träet blir ljust, nästan vitt. Ett annat alternativ kan vara Jotuns Terrasslasyr som håller i ca 3 år men den produkten ger ganska mycket färg till trallen.

    Lycka till Linda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du lämnade svar även här!! Tack för tipsen!!

      Radera
  7. Grattis till lilla nykomlingen!!:)

    Kram /Linda

    SvaraRadera
  8. Men titta så fin!! Ha det riktigt mysigt och ta hand om dig!

    Önskar dig en fin Valborg!!

    SvaraRadera
  9. Åh så fin han är. Hoppas ni mår bra och att allt funkar med matning och sömn och storasyster och allt annat. Herregud. Känn ingen press att du måste leverera inlägg eller kommentarer. Kom in i alla nygamla rutiner så ses vi när du orkar. Har lillebror fått ngt namn ännu?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vilken värmande kommentar! Lillebror har inte fått något namn än, man kan verkligen kalla honom namnlös. Vi har några namn som vi gillar, men inte vet om de passar honom. Sedan har vi några namn som kanske passar honom men som jag inte vet om jag gillar :)

      Radera
  10. Sköt om dig och din familj och lille sötnosen nu! Kram Nilla

    SvaraRadera
  11. Ta hand om din lilla familj och njut!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  12. Vilken sötnos!
    Sköt om dig och din familj!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jättegrattis! SÅ fin han ÄR!!!! Njut i din "bubbla" du...allt annat är oviktigt just nu! //SOFIA LENNEER

    SvaraRadera
  14. Vilken söt liten kille! Mys nu med med de dina, vi finns kvar här. :) KRAM /Nellie

    SvaraRadera
  15. Så söt han är lillebror, njut av denna riden. Undrar också vilka namn ni funderar på eller valt till Lillebror

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lillebror har inte fått något namn än, man kan verkligen kalla honom namnlös. Vi har några namn som vi gillar, men inte vet om de passar honom. Sedan har vi några namn som kanske passar honom men som jag inte vet om jag gillar :)

      Radera
  16. Stort Grattis Linda, vilken bedårande liten kille!!! Hoppas att allt går bra nu, med amning och allt. Det är så jag spenderar mina dagar iaf. :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Så liten och underbar! Välkommen till världen lilla människa och stort grattis till familjen!

    SvaraRadera
  18. Så söt!! Nu ska du bara tänka på att försöka få ihop din lilla fina familj till en enhet och ägna all tid och ork till dig och familjen!!
    Ta hand om er och så skriver du när du har tid och lust!

    Kramar

    SvaraRadera
  19. helt rätt prioriterat tycker jag!
    det där med två barn är ju verkligen något helt annat än ett....
    men det är så värt att ha dom tätt!
    2 år och 2 månader emellan våra och jag har inte ångrat det en sekund, de är så nära varandra i själ och hjärta nu

    SvaraRadera
  20. Vad glad jag är att du skrev hos mig så jag får gratta till fina gossen! Har haft så fullt upp senaste tiden så det är få bloggar jag har hunnit besöka.
    Det var mååånga år sedan jag var i den bubblan, haha! Senast var jag ändå lite delaktig när barnbarnet anlände! Minst lika mysigt!
    Stress nu inte med inlägg framöver! Bättre att fokusera på familjen, de är trots allt viktigast!
    Må nu så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  21. Ja, nu skrev vi samtidigt! :)
    I spaljéerna sitter armeringsjärn som jag målat med hammarfärg. Här kan du se närmare: http://proforma.blogg.se/2010/july/nu-ar-de-klara.html
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  22. Åhhh jag har ju missat detta! jag har tänkt på dig och kulan men senhar det hela tiden kommit något emellan.
    Fy på mig.
    Stort grattis till lillkillen från mig!

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  23. Men oj vad man missar när man inte sufrar runt på ett tag. GRATTIS!!!! Vilken sötnos. Hoppas allt gick bra och ni har myspys nu.
    kram kram

    SvaraRadera