tisdag 14 februari 2012

Mjukaste presenten






 Överraskad av allahjärtanspresent på morgonkvisten.


Kan dagen bli annat än trevlig om den börjar med en present. Knappast. Vi brukar inte fira alla hjärtans dag något särskilt men i morse, precis innan vi skulle ge oss av till jobb och förskola, hämtade mannen en present från någon gömma. Det piggade verkligen upp min morgontrötthet. Vill ni glutta under locket?





Mjukaste mysbyxorna från Peak Performance. Funkade faktisk under en gravidmage också.

 

 Hoppas mannen ska gilla mina hjärtan-cupcakes till efterrätt ikväll även om de inte är hemmagjorda.

27 kommentarer:

  1. Så fin present! Klart han kommer bli glad av dessa söta läckerheter! Önskar dig en fin Allahjärtans Dag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Mysigt! De oväntade presenterna är alltid de bästa! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, som roligast när det är som minst oväntat! Skönt plagg att skrota runt i! :)

    Ha en fortsatt mysig dag!

    Kraam

    SvaraRadera
  4. Mys! Finaste presenten :)

    ♥ till dig!
    Kramen
    Kicki

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar make. Kram Sahra

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig present. Och såklart att han kommer tycka om muffinsen. Glad alla hjärtans! kram

    SvaraRadera
  7. Vilken gullig man du har! Oväntade presenter är de allra bästa! Fina cupcakes!
    Ha nu en strålande kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas din kväll också var strålande!

      Radera
  8. Så fina mysbyxor. Han är snäller din man. Mina torsos köpte jag på Netto för några veckor sen.
    Idag är det fem år sen jag startade min lilla butik, vad tiden går fort. Gissa vem som har varit och köpt garn idag? Rätt gissat!!! Fattar inte hur fort hon stickar.Ha det gott/ Monika ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis till de fem åren!! Oj vad tiden går. Så roligt att du utökar butiken men både det ena och det andra. Hoppas du haft en fin hjärtansdag! Här avslutades den med att Lilly kräktes :(
      Kram Linda

      Radera
  9. Vilken fin present han gav dig, vilken början på dagen. Och sedan cupcake som avslutning, det kan väl inte bli bättre : )

    Ha en fotsatt fin alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
  10. tittar in här framåt småtimmarna och hoppas du har haft en fin <3 dag

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Förutom att de avslutades med att dottern kräktes så var den bra. Inget kul när de små är sjuka, det är ju så svårt att förstå var de har ont när de inte kan berätta själva. Kram

      Radera
  11. Härligt med en överraskning så där och sköna mysbyxor är alltid bra att få. Vilka söta cupcakes :)

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  12. Härligt med en överraskning så där och sköna mysbyxor är alltid bra att få. Vilka söta cupcakes :)

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  13. Åv vad sött av honom! Vi brukar inte heller fira Alla <3 dag men i år fick jag faktiskt ett paket :)

    SvaraRadera
  14. De där helt oväntande presenterna är de roligaste och vilken man du har som förstår att just mysbyxor är det bästa och skönaste när man har en växande gravidmage. :)

    Ta hand om dig nu Linda och ha en fortsatt fin vecka.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  15. Ånej, hoppas det inte var den där vidriga sjukan...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar inte var så allvarligt som tur är. Hon kräktes igår kväll ca 1,5 timme efter läggdags. Sen har hon inte kräkts mer. Men lite feber idag och lite mer snuva, så det hör väl ihop med förkylningen gissar jag.

      En kompis berättade att deras ena barn kräktes en gång i halvtimmen hela natten... fy fasen.

      Radera
    2. Amen, vad skönt att det inte blev värre...Låter ju fruktansvärt det din kompis berättade
      Jag är så nojig när det kommer till magsjukor och sånt, har alltid vitpepparkorn& descificering med mig!
      Ha en fin kväll!

      Radera
  16. Enda fördelen med kräksjukan är att nu får du städa med dina fina saker igen =)

    Hoppas att det får över snabbt snabbt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, precis vad jag tänkte när jag skurade golvet på Lillys rum idag med All Purpose :)

      Radera
  17. åh underbara cupcakes :D

    sv: ja det var nog bra tt jag kollade upp det :) kram

    SvaraRadera
  18. Åh så romantiskt, jag är otroligt svag för romantik!! :)
    Vilka fina cupcakes du hade gjort, ser riktigt goda ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej de är inte hemgjorda, de är köpta!! :)

      Radera
  19. Hej vännen!
    Hoppas Lilly mår bättre! Alltid jobbigt när de små blir sjuka...
    Pussa lill-prinsessan från oss!
    Kram kram

    SvaraRadera
  20. Mysigt att bli lite uppvaktad :) kram

    SvaraRadera