torsdag 13 oktober 2011

Rumsdoft Clean Cotton



Jag är är väldigt känslig för dofter. Det är inte så att jag ogillar att det luktar. Tvärt om gillar jag dofter och mina minnen är ofta förknippade med dofter men jag tycker att många, väldigt många dofter är starka och stickande. Sådär så man får spräng i huvudet liksom. Men när det är en doft jag gillar, mmmMmmm vad jag kan lukta då. Men ofta har jag oparfymerade produkter då jag heller inte gillar när dofter blandas.

Nu testar jag för första gången en rumsdoft på toaletten med bambupinnar i någon slags olja. Mest för att jag tyckte den var vacker på något sätt. Den står väl placerad på en hylla bredvid blöjhinken. Tillsammans med de turkosa Buddha från Indiska. Doften är Clean Cotton. Fräsch liksom.


Rumsdoft Clean Cotton.

6 kommentarer:

  1. Håller med ....både fräscht och jättesnyggt!! Själv har jag "vanliga" ljus på toaletten men funderar på att sätta in ett MIKMAK ljus där...för doftens skull!!!!! Trevlig helg på dig!!

    SvaraRadera
  2. Jag la faktiskt märke till den igår och tänkte att den var snygg och att det luktade gott :) också lite känslig för dofter.

    SvaraRadera
  3. Hej igen!
    Jag kommer att sälja rumsdoft i samma lukt tror jag!
    Har inte provat, men det var fint med pinnarna, ett litet tips:)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. fint det ser ut på toan nästan samma kakel som oss .

    SvaraRadera
  5. Så fint! Den doften är helt underbar!

    Härlig blogg förresten! Jag återkommer gärna!

    SvaraRadera