måndag 8 augusti 2011

Morsor på vift


Några av mina goa mammavänner som jag lärt känna genom Öppna förskolan. (Bild: http://www.karlssonssalonger.se)

Visst ska även mammor få lite ledigt ibland. I fredags kväll tog nio stycken av oss ledigt en stund och träffades för att umgås och ha trevligt. Även om barnen är det käraste vi har är det skönt att få en stund där man inte behöver prata åt ett håll och hålla uppmärksamheten åt ett annat.
Vi samlades hemma hos en av tjejerna och alla hade med sig lite snittar och tilltugg som vi smaskade på. Mmmm, vad gott ni hade gjort tjejer!
Vi hade verkligen skoj kan jag lova. Filmen där vi sjunger schlagerlåtar behåller jag för mig själv :) Men denna fina bild som vimmelfotografen tog på några av tjejerna bjuder jag på.

3 kommentarer:

  1. Va!? Filmade du det!? Den filmen vill jag se :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med sånna kvällar!

    Kul att du tittade in hos mig, vi ses!

    Kram Mrs G

    SvaraRadera