onsdag 27 juli 2011

Inte bara blåbär

Nyplockade hallon redigerade i Color Splash.
Inte bara blåbär utan även hallon bjuder ju sommaren på så jag invigde mina nya gummiskor med en liten hallonrunda. Plockade en hand full och dessa stoppade Lilly sedan snabbt i munnen mellan gröten som jag lastade in. Gröten har nog aldrig tagit slut så fort som då. Hallon och blåbär står högt på hennes topplista men på min står även appen Color Splash. Visst blir det effektfullt med en liten detalj i färg och resten i svartvitt? Appen är både gratis och enkel. Testa om du inte redan gjort det. Vi har ju haft fyra dagar med barnpassning här så faktiskt har vi hunnit med ganska mycket reashopping. Fyra dagar och minst fyra vändor till stan ;) Jag gillar rea. Men vem gör inte det. Att köpa märkeskläder till halv priset får mig att känna mig nöjd med mitt köp länge länge. Gummiskorna är egentligen inte märkvärdiga på nåt sätt men jag blev så glad att jag hittade ett par ersättare/avbytare till mina trädgårdsskor. Crocs i all ära men det kommer ju faktiskt in stenar och jord i hålen. Mina nya gummisar kommer nog fungera som ett bra komplement. Och lite mer diskreta är dom också än mina ljusblå Crocs som jag för övrigt inte tycker ska vistas utanför trädgården. Dessa kan få följa med på grusvägar i alla fall.
Hallonplockning i vägkanten.
Gummitofflor från Tretorn.

2 kommentarer: