torsdag 21 juli 2011

Behagligt långt

Långklänning från Ichi. (Bild: www.nelly.com)
Detta är nog första sommaren som jag riktigt förstått tjusningen med långklänning. Beror det på några extra kilon tro eller kanske att man inte hinner sköta om benen som man önskar. Hur som helst kunde jag inte motstå ett klänningstips som jag hittade är jag kikade in hos en av mina nya besökare igår. Klänningen finns att klicka hem hos Nelly.com. Nätshopping är ju så smidigt när man har ont om tid.
Fina klänningstips kan man också få hos House of Philia. Till exempel den här sköna enkla klänningen från Indiska har blivit en av mina sommarfavoriter. Den hinner inte hänga många dagar i garderoben innan den åker på igen.

4 kommentarer:

  1. På mitten av 90-talet hade jag senast långa klänningar. Sen tycker jag att jag ser kortare ut i den längden eftersom jag redan är endast 1.60. Numera gillar jag ganska korta modeller.

    En annan fråga... jag har länge försökt att klura ut var man lägger in inläggen som du har under "Kanske du gillar"?

    Kram på dig!
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Tack goa Linda, nu har jag installerat ovan och det var ju lätt som en plätt!

    Ha en fin dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt! Jag började använda långklänning den sommaren jag var gravid och det är riktigt behagligt och fint.

    Ha en härlig helg!
    kram / kristina

    SvaraRadera
  4. Snygg klänning!

    Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera