tisdag 31 augusti 2010

Begeistrad av ufo


Lilly leker i sitt UFO-gym.


Lilly är redan begeistrad av ufo, detta efter att ha invigt sitt nya babygym idag. Lilly gillar verkligen sitt ufo-gym, så mycket att jag kunde laga middag ikväll redan innan maken kom hem från jobbet. Men det är ju inte vilket gym som helst, det är ett spelande gym som dessutom rör sig! Vem skulle inte bli nyfiken av att leka med farkoster, astronauter, planeter som både prasslar, låter och rör sig.
Gymet är av märket Lamaze som har prisbelönta leksaker av hög kvalitet och rolig design. De kan vara svåra att hitta i Sverige men på varuhuset Magasin i Köpenhamn fanns stor del av Lamazes sortiment enligt svärföräldrarna som inhandlade Lillys gym där. Tack B & A, både jag och Lilly är lika glada :)
Ps. Hade tänkt ladda upp en liten film men den visade sig vara för stor för bloggens maxstorlek. Ttills jag skalat ned den lite får ni hålla till goda med ett foto. Men det är extra kul att se när gymmet rör sig...

5 kommentarer:

  1. Fint!
    Tips. Lägg upp via youtube annars och länka så försämras inte kvaliteten heller. Jag brukar göra det men mina inloggningsuppgifter strulade igår när jag la upp via blogger.

    SvaraRadera
  2. Så fint! Ser ju helnöjd ut hihi. Aston hade ett i djungel som började spela musik o blinka när man rörde på de hängande djuren, han älskade det o jag med hihi.
    Jag har ju ett sådant lundmyhr värmebälte!! Tack för du påminde mig, igen :).
    Jag får så dåligt samvete om jag vilar o blir stressad över det. Att bara vara hemma o vila o inte jobba känns som man sviker hela arbetsstyrkan. Dumt jag vet men kan inte hjälpa det.
    Jobbade du trots dina sammandragningar?
    Då undviker jag nog också spikmattan tills jag vet med säkerhet. Mannen får massera lite istället :).
    Tack igen! Ha en härlig dag. Jag har precis torkat tårarna efter att lämnat min hysteriskt ledsna son på dagis. Att sånt kan vara så jobbigt, både för honom o en själv.
    Många kramar/ EDEN

    SvaraRadera
  3. Åh sötisen, vad hon växer! Längtar efter er! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul att ha hittat till din blogg! Om du vill vinna kläder till Lilly är du välkommen att delta i Give Away på min blogg: http://simsalabimbloggen.blogspot.com/2010/08/september-give-away-hos-simsalabim.html

    SvaraRadera
  5. @Madeleine
    Tack för tipset, så ska jag göra istället. Vilken gullig film du la ut igår, Lilly såg lite förundrad ut var saken tog vägen efter att snabba Liam varit framme :)

    @Eden
    Sån har jag alltid varit också men nu MÅSTE du sluta tänka på arbetskamraterna och istället tänka på vad bebisen behöver! Jag blev sjukskriven 50% fr. v 26 av andra orsaker, när sammandragningarna tilltog fr ca v 34 jobbade jag bara 25%. Njut av vilan, du behöver det. Och se till att bli uppassad :) Min make fick skjutsa på mig så jag slapp gå till busshållsplatsen när jag skulle till jobbet. Skippa spikmattan och boka in dig på gravidmassage om inte maken vill/kan, det är avkopplande. Jag gick ca 1g/v de sista veckorna, SÅ skönt! Sköt om dig! Kram

    @Frida
    Bamsekram! Längtar efter er också!

    @Simsalabim
    Tack för tipset :)

    SvaraRadera