lördag 2 juli 2011

Lillys ettårsdag i bilder

Diademet i håret och Lilly är redo att besöka gammelfarmor. 


 
Lilly tyckte nog diademet gjorde bättre nytta mot en kliande tandrad. Klänning från Villervalla, leggings från PoP, sandaler från Vincent och diadem från PompDeLux.


 

Hemma igen fick Lilly äta jordgubbar medan jag bakade tårta.



En fjäril till födelsedagstårta. Lätt som en plätt; vänd två halvor med runda delen inåt. Fyll efter behag, jag hade grädde blandat med mosade jordgubbar. I grädden som jag använde ovanpå lade jag i några droppar röd karamellfärg och dekorerade slutligen med strössen och sugrör. Tårt-tipset hittade jag HÄR hos It´s a house.


 
Födelsedagståget som Lilly fick i doppresent var roligt att ta fram.


 
Största paketet.


 
Bästa snöret som här sitter i giftasmorbrors glasögon.


 
Oj så fina paket. Lila klänning från Nova Star.


 

Såhär stort har Lilly aldrig gapat tidigare. Det betyder nog att tårtan var god.

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Tårtan var superfin!

    SvaraRadera
  2. Grattis Lilly i efterskott! Hoppas du fick många fina presenter!
    Kram Lova

    SvaraRadera
  3. Grattis till Lilly i efterskott! Vilket stort paket! Vad kunde det var i det mån tro?! Tårtan var supersöt, får nog ta efter dig nästa gång Vilma fyller år.

    Ha en fin dag!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  4. Gratta lilal stumpan i efterskott från mig :) Så härligt ni hade gjort och tårtan var ju underbart fin den inspirations iden ska jag låna av dig :) Hon ser så nöjd och glad ut så!!! Kramar

    SvaraRadera
  5. härligt kalas! fin tårta. grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  6. Och vi har missat Lillys ett års dag..

    STORT GRATTIS till finaste och sötaste Lilly på den stora dagen! Ser verkligen ut som hon hade en bra dag med en massa fina paket och superfin tårta som hon verkade gilla :-)
    Tänk vad tiden går.. nyss var vi ju på BB och kom sen hem med små skära sköra varelser som bara skrek och ville amma. Nu är det annat liv i lyckan.
    Stor kram till Lilly från Nelia och jag.

    SvaraRadera