måndag 4 juli 2011

Förhoppningsvis fläckfritt framöver


Förhoppningsvis fläckfritt framöver i detta kvinnliga förkläde. (Bild: www.nyttadesign.nu)

Tänk att jag vet aldrig var våra förkläden tar vägen. De bara försvinner liksom. Senaste tiden har jag gått omkring med en kökshandduk hängandes som en haklapp när jag vill skydda mina kläder. Denna gång vill jag inte bara ha ett förkläde vilket som helst, utan nu vill jag ha ett som är lite kvinnligt.
Har ni sett de där tjusiga förklädena som bland andra Anna Skipper haft på tv? Genom Snusans inredningsblogg hittade jag ett sådant förkläde som jag så gärna skulle vilja ha. Som småbarnsförälder går man ju omkring med fläckar nästan varje dag men jag kan ju i alla fall försöka låta bli att skapa dom själv. Detta fina förkläde från Nyttadesign kan man klicka hem HÄR.

2 kommentarer:

  1. Dom är urfina! Jag kastade en rabattkod häromdagen till Nytta design... Fick den när jag beställde en värmedyna därifrån. Attans!

    SvaraRadera
  2. Ja, kul om du hakar på på onsdag! :)

    SvaraRadera