torsdag 10 maj 2012

Gossen gosar

Gossen gosar med mini-Po.P.-kaninen.

Denna lilla mysiga mini-kanin har Lillebror redan fattat tycke för. Jag brukar lägga den vid kinden som ett "napp-stopp". Lillebror verkar vilja göra som Lilly vill nu för tiden. Hålla. Lilly vill gärna hålla handen. Både när hon sitter i vagnen, åker bilen, går och även bara är hemma. Lillebror har nog hört detta "håååååålla". Idag låg han och höll i kaninen när han sov.



Vaken en stund.



Sover en stund.



 Jag kan inte neka att det ser ganska skönt ut.



 Hålla.



God natt!


Som synes har Lillebror varit lugn idag. Tänk att vi klarade denna dagen också med både lämning och hämtning. Ganska smärtfritt. Lilly var visserligen trött på eftermiddagen efter att ha vaknat extra tidigt idag. Klockan 05:30 ropade hon på mig att det var blött i sängen. Då var blöjan överfull och pyjamas och sängen genomvåt. Då fick flytta med till oss i dubbelsängen men hon somnade aldrig om. Trots trötthet hade vi en mysig eftermiddag. Lillebror stod utomhus och sov cirka 1,5 timme och då kunde jag ägna mig till fullo åt Lilly. Här är dagens tjej också.

Tröttis med nappen i mun och gosefilten nära tillhands, under huvudet.

6 kommentarer:

  1. Vilka fina barn du har! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, en bild på en vaken lillebror. Jättefina bilder. Kram sahra

    SvaraRadera
  3. HJÄLP va söt :-)
    Jag vill önska dig och din familj en kanon fin fredag!
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Så söta bilder! Helt otroligt vad du hinner med! Fotografera, leka, blogga och mycket mer! Jag är imponerad!
    Ha en underbar fredag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder på dina jättesöta barn!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. naaaaaaw. så söt killen är o tjejn med så klart, som alltid.
    grattis igen!
    kram o ha en fin helg//jennifer

    SvaraRadera