tisdag 10 april 2012

Hoppas soppan ger mig tur

 Vårgrön ärtsoppa med buffelstössel och rostad mandel. Serveras med tomat på rågbröd.


Med denna vårgröna ärtsoppa serverad i soppskål från Gröna Anna hoppas jag på att få vinna ett Hay-bord. Det är Linas matkasse som varje matkasseperiod utlyser en tävling genom deras iPhone-app. Tag en bild när maten serveras på ditt köksbord uppmanar Lina för att ha chans att vinna fina priser. Ett Hay-bord och fyra stolar skulle göra sig fin fint som pysselbord i vår gillestuga. Så om du inte också är med och tävlar, får du gärna hålla en tumme för mig.


 
Bordet som jag hoppas soppan ska ge mig.



13 kommentarer:

  1. Jag håller en tumme på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. jag håller tummarna, den ser faktiskt inbjudande ut den där vårgröna soppan...
    då kanske man kan våga sig på den :D

    ha en underbar vecka..

    kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Såklart du ska laga den vårgröna soppan. Hur är det, ni har också Linas matkasse eller? Annars kan jag lägga ut receptet om du vill.

      Radera
  3. Ska hålla tummarna, förstår varför du vill ha bordet! Har också porslin från Gröna Anna, soppan blev verkligen vacker tillsammans med servisen ju =) Att det ser ljuvligt frestande ut behöver jag kanske inte säga? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se där, vi har ett och annat som är lika dant verkar det som :) Tack för att du håller tummarna :) Jag glömde lägga ut receptet, kanske jag borde. Det är superenkelt dessutom att laga soppan.

      Radera
  4. "Gröna Anna" som är så vackert! Passar verkligen fint ihop med den gröna soppan;)

    Håller en tumme för dig:) /Linda

    SvaraRadera
  5. Då håller jag tummarna. Med den där bilden borde du verkligen vinna! Ser så gott ut.

    Och tapeten i lillemans rum är Paradiset - du har helt rätt.

    Kram.

    SvaraRadera
  6. Jag håller tummarna för dig!
    Jag har också Gröna Anna!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Håller mina tummar! Och skulle du vinna och ledsna på det så kan jag ta det! ;)

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt!! Hoppas du vinner :-) Håller mina tummar!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag håller tummarna för dig!!

    SvaraRadera
  10. Håller alla tummar vi har! Såg väldigt gott ut för övrigt!
    Ja, det är helt galet, måste vara närmare ett år snart som vi har försökt få till en träff... Men nu har ni väl gjort era sjukdommar för ett tag framöver, var ju kanske smart innan lill*n kommer.
    Massor med kramar!

    SvaraRadera