måndag 12 mars 2012

Liten frånvaro

Ville bara kika in och förklara min lilla frånvaro som beror på att vi ligger i soffan och tittar på Pingu. Nästan en hel halvtimme fick jag mysa såhär med min tjej ikväll innan hon gick och lade sig. Hon lägger sig vid sju... och den observante ser att jag redan är iklädd pyjamas. Myskläder säger vi. Därav lite frånvaro. Ha en skön kväll, vi ses!

Stor- och lilltjej slappar ikapp. När kameran kom fram ville dock Lilly inte riktigt visa hur mysigt hopkurad man kan ligga. Lite söt tyckte jag ändå bilden blev med tanke på hennes enda "klädesplagg"; innetofflorna. Tofflorna köpte jag till Lillys dop i november 2010... och NU i vinter har de varit lagom. Nu hänger dom dock på sista versen, Belliotofflorna.



Fullt koncentrerade på Pingu. Eller inte... Ni ser hur ögonlocken hänger på oss båda.

12 kommentarer:

  1. åååå så mysigt och det gör du helt rätt i...

    ha en toppen toppen vecka

    kram

    SvaraRadera
  2. sv: Jag vill inte träna för att bli smalare, utan jag vill bli fastare och få muskler. Har ALDRIG tränat i hela mitt liv, då menar jag det PÅ RIKTIGT. Har provat 3 gånger men inte mer än så. Dock mår man så bra av träning och det är därför, bli sund och fast :) hoppas att jag kommer igång snart. Väntar på viljan ;)

    SvaraRadera
  3. Mys, mys! De där stunderna är guld värda. Jag har också haft en klängig och kramig lillkille ikväll - det har mest berott på att han har fått tillbaks magsjukan och mått urk.

    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä inte magsjuka igen, fy. Usch det är verkligen inget ni behöver nu. Hoppas det går snabbt över och att övriga slipper. Sköt om er! Kram Linda

      Radera
  4. Så fina ni är och så mysigt det ser ut.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Hej, jag skrattade så när jag såg ditt förra inlägg om Marseille-tvålen. Jag har också fotat och förberett ett inlägg om just den doften som jag gillar massor. Visst är den bra! Sen måste jag tacka för Twilfit-tipsen. Jag var där i helgen och köpte ett sånt sidennattlinne. Jag tänkte att man även kan ha det som underklänning för det var så skönt. Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt det ska bli att se ditt inlägg om Marseille-tvålen! Vi verkar vara många som är överens om att den är härlig.
      Tack vad kul att du inspirerades av sidennattlinnesinlägget. Vilken bra tanke att ha den även som underklänning, perfekt ju! Det ska jag ta efter också. Det är verkligen ett skönt material att ha nära inpå kroppen. Igår hade jag en underklänning i polyester, usch man känner sig ofräsch redan innan dagen är över tycker jag.
      Ha en fin dag! Kram Linda

      Radera
  6. Men åh va dmysigt, sådär gör jag och Lo med på kvällen :)

    SvaraRadera
  7. Åh vad det ser gosigt ut. Jag längtar till jag kan gosa så med min lilla Maja. Kärlek. <3 Kram /Nellie

    SvaraRadera