måndag 2 januari 2012

Att rocka loss


Snart är det förbi med julmusik. Kanske redan för många. Men efter promenaden med nya vagnen idag så spelade vi Lillys favoritjulskiva igen. Det märktes att Lilly suttit still i vagnen på hemväg för man kan lugnt säga att hon fullständigt sprang fram till högtalarna och började rocka loss när musiken startade. Ni har ju visserligen sett henne dansa innan, men jag kan ändå inte låta bli att filma dessa stunder. Och jag vet att det är uppskattat från familj och släkt så idag får ni andra också en glimt av detta. Jag kan lova några fina piruetter. Och en tjej som blir fullständigt snurr i bollen. Vad tror ni, blir hon en ballerina eller en rocktjej?


 
Tryck på play-pilen för att titta på filmklippet.

6 kommentarer:

  1. Näääääääää men guuuuuud vad himla gulligt!!!! :)) Och här på kammaren sitter jag och småler hela inlägget igenom, haha!!!! Vad ska det månne bli av den där sötisen, en riktig artist kanske :)))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Så himla gulligt! Jag tror det kan bli en blandning där :)

    SvaraRadera
  3. Nä så söt hon är!!!! :)

    SvaraRadera
  4. Inte så mycket headbang där inte. Mer spagat. Så jag satsar på ballerina. Söt som socker i allafall

    SvaraRadera