torsdag 3 mars 2011

Vågen på min altan

Ikea PS Vågö gör Come back. (Bild: www.ikea.se)
Stolen PS Vågö gör come back. Den såg dagens ljus redan år 2000 men relanseras nu med Ikeas sommarkollektion 2011. Utsedd som framtidens antikvitet och har varit omåttligt populär på andrahandsmarknaden de senaste åren. Jag har hört att den sålts för 1200 kr men nu kan den snart bli din för 199 riksdaler. Tror ni jag kommer hänga på låset för att få några på min nya altan?!?! De börjar säljas den 11 mars på de flesta blågula varuhusen.
IKEA PS VÅGÖ fåtölj, IKEA PS SANDSKÄR brickbord, SOLVINDEN solcellsbelysning taklampa, SOLVINDEN solcellsbelysning bordslampa (Bild: www.ikea.se)

5 kommentarer:

  1. Kanske var det dumt av dig att tipsa oss andra :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Klart du ska ha Vågö, den är ju supersnygg. Jag gillar de lilla bordet också..
    Härligt med en stor fin altan lagom till våren/sommaren.

    //Moa

    SvaraRadera
  3. Vågö står på min köplista också, hittar den inte på ikeas hemsida...har väl inte kommit till butik. Altanen kommer bli hur bra som helst, åh vad spännande...kul att följa bygget.
    PS. snygg kofta, ska spana in den imorgon :)DS.

    SvaraRadera
  4. SV: @Susanna Hemmahososs
    Jag har mailat Ikea för jag hittade dom heller inte på deras hemsida. Fick till svar att de ska finnas i lager men enligt butiken (frågade igår) så ska de packa upp dom till nästa fredag. Då får vi hänga på låstet :)
    Kul att du gillade kofta. Den var jätteskön!

    SV: @mammaxtre
    Hihi, det har du rätt i ;)

    SvaraRadera
  5. Nästa fredag hänger jag på låset! :) Hoppas mitt presentkort hunnit komma då, för jag ska minsann ha två svarta då ;) Ska även ha sex stycken Roxö till vårt uterum! :)

    Kram Dessi

    SvaraRadera