måndag 28 februari 2011

Våren är väl randig

Kofta från KappAhl. Halsband från Rirem med texten "Don´t live faster than your angel can fly".
Idag tjuvstartar jag med vårkläderna även om det fortfarande är vinter ute. Jag blev så inspirerad av Camilla på En mammas dagbok och sprang direkt därefter till KappAhl och köpte koftan som är både snygg och prisvänlig. Ränder ger mig vårkänslor. Har nu tjuvstartat med vårgarderoben??
Och idag har jag till och med haft ork att matcha igen och Lilly fick vara lite mer randig än vanligt. Overallen från Polarn & Pyret har ju ränder inuti, men idag fick hon även en randig Parvel-tunika från Åhlens randiga H&M-sockar på sig. Nu ska vi till Öppna förskolan, sångstunden är så rolig!!
Lilly pillar med en intressant lapp.
Don´t live faster than your angels can fly. (Bild: www.rirem.se)

4 kommentarer:

  1. Åh, så fina ni är! :)

    Koftan var riktigt snygg!

    Kram Dessi

    SvaraRadera
  2. Oh, vilken snygg. Har inte heller handlat kläder till mig själv på Kappahl på evigheter, men nu blev jag riktigt sugen på att kolla in deras utbud. Tack för tipset! Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg kofta, den ska jag också kolla in!

    //Moa

    SvaraRadera
  4. Vilken fin kofta, vill också ha!

    SvaraRadera