onsdag 2 februari 2011

Fint från Maze

(Bild: www.campadre.com)
Som jag har letat efter en skohylla som inte är bredare än 40 cm. Det verkar inte vara det enklaste mått att hitta på just en skohylla och man kan ju kanske förstå varför. För hur många skor får egentligen plats på den... Hos oss ska den placeras vid gästernas entré, det kanske förklarar saken. Hatthyllan där har också denna bredd, därför har jag letat efter något som skulle kunna matcha den. Idag när jag tittade in på Campadre hittade jag en kandidat från Maze. Där finns fler snygga produkter till halva priset. Inte tokigt. Hm, ska jag slå till eller ej; tänk att det ska vara så svårt att bestämma sig.

8 kommentarer:

  1. Risken finns att du ångrar dig om du inte klickar hem det du vill ha :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för hälsningen! Nu är vi alla på benen igen:). Läcker skohylla, men visst är det svårt att bestämma sig, jag är likadan;)...men tvekar man så är det kanske inte helt 100 % rätt??!! Eller...?! Ha det så bra!
    //Susanna

    SvaraRadera
  3. Har aldrig sett en så liten och söt skohylla!
    Det är inte mycket att fundera på om du frågar mig;)

    Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Den här är riktigt läcker, tror dock att den var slutsåld nu?

    Kram Dessi - Home and desire

    SvaraRadera
  5. Hihi, vilken tur att jag hann beställa innan den tog slut :)
    Trevlig helg på er!

    SvaraRadera
  6. Hej Linda!
    Tack för din kommentar :)
    Ang. barnens kläder så kan jag väl inte säga att det finns så mycket ''skrot'' i garderoberna. Barnen har ingen att ärva efter så därför har alla kläder köpts nya. Men det står ju inte småfolk och nova star i alla ;) Det finns ju ett och annat plagg från tex hm och lindex också.

    Tycker din Lilly också alltid ser välklädd och fin ut :)
    Ha en trevlig helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vilken fin och originell skohylla du hittat :-)

    Tack Linda vad gullig du är! Roligt att du gillade gravidbilderna :-) Har aldrig gjort något liknande förut så det var kul att paret också blev nöjda.
    Stina ska ha i slutet av februari så du hade rätt i att det inte är länge kvar :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram från oss!

    SvaraRadera
  8. Attans, jag hade också velat ha en sån.. Men jag var för sent ute! Lycka för dig som fick tag på en till ett superpris..

    //Moa

    SvaraRadera