söndag 20 februari 2011

Blå förvaring


Blå förvaringsmöbel Citti från Zweed. (Bild: www.zweed.se)


Är den inte läcker? Både möbeln i sig och även den härliga blå färgen. Jag drömmer om en praktisk och tuff förvaringsmöbel till hallen, denna skulle utan tvekan kunna platsa.
Bänken heter Citti kommer från Zweed. Det är en modulmöbel som komponeras efter dina önskemål, man kan göra den låg, bred, smal eller hög. Kulör väljer man helt fritt och möbeln kan till och med fås flerfärgad om man vill. Vill man ha dold förvaring väljer man luckor eller lådor efter smak. Nice va?!

7 kommentarer:

  1. Superfin! Det är coolt med kontraster och lite oväntade färger.

    Ha en skön söndag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Riktigt fin - skulle kunna tänka mig en sån i barnrummet. Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. den där gillar jag, skulle gott kunna tänka mig! såg den i ngn tidning nyligen och vad jag minns var den inte så fasligt dyr heller.

    SvaraRadera
  4. @Ylva:
    Det var i någon av de senaste inredningstidningarna som jag också upptäckte denna. Med måtten 106 x 77 x 30 cm som på bilden ovan kostar den 9450 kr...

    SvaraRadera
  5. Mums! Vilken härlig färg!

    Den där skulle jag lätt kunna tänka mig i något hörn på ovanvåningen! :)

    SvaraRadera
  6. Gillar verkligen den jätte mycket!

    SvaraRadera
  7. Ja visst är den fin! Skulle gärna ha en hemma. Problemet skulle väl bara vara att välja färg, velig som man är. :)

    SvaraRadera