söndag 27 mars 2011

Favorit hos Fermob

Stolen Sixties från franska Fermob. (Bild: www.fermob.com)

I natt fick vi dra fram klockan till sommartid. Jag brukar alltid tänka "ta FRAM utemöblerna" eller "ta TILLBAKA utemöblerna" för att komma ihåg åt vilket hålla jag ska flytta klockan. Nu sitter jag såklart och väntar på att få ta fram utemöblerna på riktigt. Nya altanen ska snart möbleras men likaså behöver vi möbler till två stenläggningar. En fikaplats i morgonsolen och en sol- och fikaplats nedanför altandäcket. Serien Luxembourg från Fermob har jag sneglat på i några år men när jag surfade in på deras hemsida idag upptäckte jag en ganska ny serie som kanske kunde passa till ett hus som vårat som är byggt 1961. Sixties, så gammeldags och så modern på en gång. 


Sixties. (Bild: www.fermob.com)


En favorit hos Fermob, Luxembourg. (Bild: www.fermob.com)


En annan favorit hos Fermob, Alize. (Bild: www.fermob.com)


En annan favorit hos Fermob, Corsa. (Bild: www.fermob.com)

1 kommentar:

  1. OJ! Så mycket läckert! Luxembourg och Alize var ju riktigt färgklickar! :)

    Kram!

    SvaraRadera