måndag 7 februari 2011

Nytt resmål

(Bild:www.ving.se)
Eftersom resan till Egypten blivit inställd har vi nu bokat om till Turkiet. Egentligen skulle vi slappat på den HÄR stranden men nu blir det istället HÄR. Sak samma. Huvudsaken är att veckan blir varm, slapp och god. Var man är spelar ju egentligen inte så stor roll. Och trevligt resesällskap är vi dessutom garanterade.
Inte ens regnet som slår mot rutan och blåsten som viner ikväll känns jobbigt när man precis bokat en resa till varmare breddgrader. God kväll!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att ha en resa till solen inbokat! Jag hade också gillat det, så vem vet :) Igår när det stormade satt jag och drömde lite extra om sol och värme och ska nog spana lite. Ditt nya ställe ser också kanonfint ut!

    Kram!
    Marie

    PS. du frågade hur jag gjorde för att få bilderna sådär som kort....det gör jag i programmet Picasa 3 som man kan ladda ner gratis. Ibland anväder jag även Photoscape för att man där kan lägga på fina filter.

    SvaraRadera
  2. @Marie
    Tack för ditt svar, det ska jag prova! Visst lockar solen såhär års, hoppas du snart får lite sol du också. Hur som helst så är ju inte vårsolen långt borta.

    Kram Linda

    SvaraRadera