fredag 3 februari 2012

Mer handkräm för handkrämstokiga


Handkräm Olive & Lavendel från Compagnie de Provence.


Ni handkrämstokiga, vill ni ha några fler handkrämstester kanske? Här får ni ett omdöme på handkrämen jag fick till min senaste prenumeration av Mama. Jag är ju ett stort fans av Compagnie de Provence sedan tidigare men det var ett tag sedan de bruna fina glasflaskorna fick pryda mitt handfat. Fick plötsligt en stor längtan efter att fylla på med gyllene droppar.


Doft: frisk blandning av lavendel och olive.
Konsistens: Fyllig och krämig konsistens.
Användning: Glatt och lätt att smörja in.
Efter användning: Krämen går in snabbt i huden och lämnar en silkeslen, mjuk och torr yta.
Tuben: Stilrent plasttub.
Pris:  ? kr / 30 ml.
Totalt omdöme: Riktigt skön handkräm perfekt att ha i handväskan, på handfatskanten eller på arbetsplatsen som ger en sidenmatt känsla redan efter några minuter.
Betyg: 4,5 av 5.

11 kommentarer:

  1. Underbar, den är underbar! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den. Jag måste nog införskaffa en större tub för denna är garanterat snart slut :)

      Radera
  2. jag har alltid surat över att jag inte behövt handkräm, speciellt nu haha :)

    SvaraRadera
  3. Har inte testat den men kvalar definitivt in i kategorin "handkräms-nörd". Min favorit är L'occitane, har du testat den?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej den känner jag inte ens till, blir himla nyfiken. Måste genast göra en sökning på nätet :)
      Ha en fin lördag! Kram

      Radera
  4. När det är så här kallt ute går det inte att leva utan handkräm, tyvärr. Händerna är så torra att det ser ut som om de är på väg att gå sönder, det är inte hälsosamt med det här kalla, torra vädret! Jag längtar så efter våren nu!

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir man torr i detta väder. Mitt ansikte håller på att torka sönder :) Längtar också till våren! Kram Linda

      Radera
  5. Gillar dina test! Du undrade om Lilla bruket produkterna och nu har jag provat dem men nej, rekommenderar det inte! Det luktar alldeles för starkt för min näsa.

    Tack för din kommentar, förstår precis hur du menar med mattan.. svårt!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du gillar testerna! Då kanske det kommer flera :)
      Tack för att du låter mig veta vad du tycker om La Bruket. Tack!
      Kram Linda

      Radera
  6. Jag gillar alla deras produkter!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera