torsdag 15 december 2011

Att ha startat med julmaten





Jag, Lydia och Eva. (Bild: lånad av kära kollegan Karin)


Ikväll intog jag årets första jultallrik. Tanken på jultallriken är dock mer lockande än vad jag sedan tycker det smakar. Att den intas tillsammans med ett gäng kollegor som man gärna umgås en stund, det är ju det som är grejen. Visst betyder det mycket att man har "goa" kollegor på jobbet?!

Idag ordnade personalföreningen på min arbetsplats en "julpub". Vi var över hundra stycken som anslöt. Och fler hade nog gärna kommit men lokalen räckte inte till. Härlig uppslutning. Härlig insats av fantastiska kollegor som engagerar sig för att göra dessa tillfällen möjliga.

3 kommentarer:

  1. Julpub lät trevligt. Härligt med god uppslutning.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. En mkt trevlig kväll förutom att jag missade sista bussen till Gränna :S Som tur var jobbade David med torsdags uppdateringar så kunde åka med honom!! Ha en trevlig helg. Kramar Lydia

    SvaraRadera
  3. Håller med dig. Det är inte så där jättemycket på julbordet som är någon hit. Det är allt som hör till. Människorna, glädjen, ett otvunget sätt att umgås på helt enkelt. /Sahra

    SvaraRadera