onsdag 14 september 2011

Krispigt och lurvigt

Ett överkast att drömma om. (Bild: Svensk fastighetsförmedling)


Att använda sig av hemnet för att leta inspiration är jag nog inte ensam om att göra. Idag var det dock inte vilken lägenhet som helst utan en lägenhet som en kollega just köpt. Hon bjöd på länken till lägenhetsbilderna på facebook, gissa om jag är snabb att kolla.

Gillade verkligen det jag såg och det som jag fastnade mest för var sängöverkastet, kolla! Är det inte läckert? Tänk att något kan se både varm och kallt ut på en gång. Både krispigt och lurvigt. Precis den där känslan skulle jag vilja ha i mitt sovrum. Men det kräver ett sänggavelbyte innan jag är där, så det lär dröja... Men en lurvigt överkast skulle jag kunna tänka mig att börja med. Känner du igen överkastet och vet var man kan köpa något liknande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar