tisdag 19 april 2011

Lära-gå-skor och löparskor

Skor i storlek 19 är inte annat än sött.
Inte för att lillan går själv ännu men det sägs vara bra att vänja sig vid skorna innan de börjar gå. Så Lilly farmor tog med oss till skobutiken Vincent och där fick Lilly mäta sin små fossingar och prova ut ett par lära-gå-skor. Foten mätte 10,4 centimeter och skon fick storleken 19. Så fina tuff-söta skor som kommer passa till mycket. Och lite tjejiga dessutom med prickarna i skinnet. Hon har redan haft dom flera gånger och hon lyser upp som en sol när hon får ta på sig dom. Mallig tror jag hon känner sig :) Idag känner jag mig lite mallig också. Mallig över att jag äntligen tog mig i kragen och satte löparskorna på fötterna och gav mig ut på en runda. Kort och lugnt, men den blev av. Jag fick nästan något slags lyckorus för en liten stund när jag sprang i skogskanten. Tänk vad våren kan göra gott.

2 kommentarer:

  1. Så fina skorna är!

    Skönt med en löprunda, själv har jag svårt för just att springa. Föredrar powerwalk isf! :)

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Söta små skor till Lilly.Hoppas ni får en bra Påsk,kram Monika

    SvaraRadera