måndag 18 april 2011

Katrinplommonpuss

Katrinplommon är mycket smaskigt tycker Lilly. (Bild tagen med iPhone)
Någon som vill ha en katrinplommonpuss? Näst efter gröt är nog katrinplommon Lillys favorit. Och för tillfället blir det mycket både av gröt och fruktpuré, för vanlig mat med bitar i gör ont att äta nu när ena framtanden är på gång. I förrgår morse var hon alldeles svullen i tandköttet och överläppen, fy vad ont det ser ut att göra. Idag tyckte jag att jag såg ett litet litet risgryn där men jag har inte känt efter ordentligt än så jag vet inte om den kommit igenom eller inte. Nu hoppas jag att de ska spricka igenom snart så hon kan njuta av mat och sömn igen.

3 kommentarer:

  1. hahah vilken skön bild!! Sötnöt!! Nu är vi hemma igen och har haft det tioppen. Hur mår du hur har du haft det?? Har ju missat massor av läsning som jag ska ta igen dem närmaste dagarna inne hos dig. Glad påsk gumman kram isa

    SvaraRadera
  2. Sötnos! :) Jag hoppas att de små grynen tittar fram snart så att hon kan äta igen.

    Glad påsk på dig Linda!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Jag har laddat ner appen BlogPress, har inte testat blogga från Bloggers sida! Tror inte man måste mobilanpassa innan, men det är bekvämt att läsa mobilanpassade bloggar! :)

    Kram Dessi

    SvaraRadera