fredag 29 april 2011

Coola katter

En tuffing och en söting.
Den lila hemstickade syrenlila klänningen har fått coola katter på axlarna. En banditkatt och en sötis. Gillar ni dom? Knapparna är inköpta på Astrids Garnshop. Men var förberedda på att betala för de kostar 35 kr styck. Jag har aldrig köpt så dyra knappar och kunde inte i min vildaste fantasi tro att de kunde kosta så pass. Jag brukar inte ens fråga vad knappar kostar men det verkar som man borde börja med det nu. När jag i ögonvrån såg att hon slog in något med en sjua på kassaapparaten blev jag lite konfunderad... Hm... kostar dom 7 kronor styck, det lät för billigt. Och det var det ju. 70 kronor för två knappar. Men det gick ju ändå inte att motstå dessa sötingar.
Hoppas ni får en solig fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Nej, nu checkar jag nog ut från jobbandet och beger mig hem till ledigheten. hoppas att du gjort det med :D En riktigt skön helg önskar jag dig!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Helt underbara knappar! Kanske lite dyrt med 70 kr men men ibland måste man ju unna sig!

    SvaraRadera