tisdag 5 juni 2012

Syskonkärlek och Plus plus

 Lilly var snabbt framme för att lägga armen om Valter. 


Vi gick en "omväg" förbi ankdammarna hem från förskolan. Väl hemma ville Lilly också sitta kvar i kärran när hon förstod att Valter skulle ligga kvar och sova en stund. Jag tror hon var trött och tycket det var mysigt att sitta och slappa under regnskyddet. Lilly och jag gick in och åt mellanmål och pusslade och när Valter vaknade blev Lilly väldigt glad att hennes bror var inne igen. Jag hann precis lägga ned honom på soffan när Lilly var framme och ville mysa. Syskonkärlek.


Medan lillebror sov pusslade tjejerna, här med roliga Plus Plus.

9 kommentarer:

  1. Åh är det plus plus de heter. Vi såg dem på flygplatsen i Danmark nu när vi var där men kom inte ihåg vad de hette när vi kom hem. Vi tänkte köpa maxi varianten till lillkillen när han fyller 1. Men jag ser nu efter lite letande att de inte görs längre. Så han får bli lite större innan vi köper midi tror jag.

    SvaraRadera
  2. Myspys! Och jag har inte hört vilket namn vi valde! Fint med Valter o Lilly! :)

    SvaraRadera
  3. Så söta de är dina små. Jag minns för länge sedan såg det likadant ut här hemma. Nu är de hund och katt. Ibland. Eller för det mesta. Oerhört tröttsamt. Men det är väl en fas. Kram

    SvaraRadera
  4. Så sött! Värmer vilket mammahjärta som helst!

    SvaraRadera
  5. Så fina de är! Och något som nästan mammahjärtat spricker av är ju syskonkärlek :)

    SvaraRadera