onsdag 17 augusti 2011

Ni måste få se den

Ni måste få se den, innan sommaren är förbi. Sommarväskan som min moster gjort till min mor. Direkt när jag såg den frågade jag mamma vad det var för en fin väska. Jag trodde knappt mamma först när hon berättade att min moster hade gjort den för den är så enormt välgjord. Remmarna som man hänger på axeln eller håller i är så välgjorda att de ser ut som köpta remmar eller maskinstickade sådana. Hela väska är lika välgjord. Insidan är fodrad och har innerficka samt dekorativa sömmar. Att göra saker välgjorda det är min mosters melodi det. Det finns inget hon gör som inte är med stil och finess. Titta och njut.

10 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin! Vilken fin sommarväska. Så duktig hon är din moster - det får du hälsa.

    SvaraRadera
  2. Mn oj, vilket hantverk. Så duktig hon är din moster.
    Ha det fint

    SvaraRadera
  3. Jätte fin och ser otroligt välgjord ut.

    //Johanna

    SvaraRadera
  4. Vad otroligt duktig hon är din moster och den är så vacker inuti!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Vad fantastiskt vacker! Det är så roligt med handgjort. Det bästa faktiskt.

    SvaraRadera
  6. WOW! Din moster borde verkligen fundera på att tillverka och sälja sådana här fina väskor. Jag hade köpt en på studs. Superfin och vilket hantverk! :)

    Och vilken sötnos Lilly är när hon dansar! :)

    Ha en fin helg Linda!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Oj va fin. Som du säger. Den ser maskinvirkad ut. Den får hon vara rädd om. Kram

    SvaraRadera
  8. Fin väska, duktig moster du har.

    Ang förra inlägget om kök så kan man ju alltid drömma och spåna lite även om man har ett fint själv. : )

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Väldigt snygg! Gillar stickat! Grym moster du har :).
    Tack för din fina kommentar! Du är för go och otroligt klok!
    Kram på dig o din fina familj!!!

    SvaraRadera
  10. Otroligt vacker!!!! jag räknade mina väskor igår när jag städade garderoben.....hittade 23 stycken!!!!! Min väninna frågade om jag använde alla, ja det gör jag faktiskt...men jag fick en vacker väska av sonen med sambo då de var i Thailand, vilken nu är min favvo!!!! Ja som du ser så är jag en riktig väskoman!!!!! Ha de gott!!!!

    SvaraRadera