torsdag 23 maj 2013

Blek trippelmatchning


Trippelmatchat med blek aprikos och blek blå. 


Alla tillfällen att klä upp sig tar jag gladeligen tillvara på. Särskilt nu när jag är föräldraledig och går med matfläckar på kläderna mest hela dagarna. Från början startade trippelmatchningen med en klänning som följde med på hemlån. När ni ser den förstår ni nog att jag inte kunde lämna tillbaka den. Dessa ljuva klänningar blir man ju helt kär i.
Jag är dessutom helt kär i det blek aprikos. Så ja, klänningen fick stanna.

Att hitta något blekt matchande till lillebror är tyvärr inte det enklaste. Göteborgshelgen gjorde dock att vi lyckades. En skjorta som kommer vara jätteskön varma sommardagar lika väl som till fest och fint. Och blek blå är den.

När jag sedan funderade vidare på vad jag själv skulle klä mig i slog det mig att jag har en klänning i just blek aprikos och ljusblått. Och där var trippelmatchningen klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar